Stichting Dare, adoptie, projecten, school, scholing Afrika

Switch doneert laptops

In de zomer van 2016 kwam Bob Vos (CEO van Switch IT Solutions), al jaren een bevriende relatie van ons, met het aanbod om een 13 stuks laptops cadeau te doen om onze kanjers en de Kayoi Primary School te ondersteunen. We danken Switch en met name Bob Vos dat zij aan ons hebben gedacht. Bob is al jaren geïnteresseerd in het werk van onze stichting.

Tijdens ons bezoek in oktober 2016 hebben wij de eerste helft meegenomen in onze bagage, in de hoop dat we geen gekke vragen zouden krijgen van met name de Keniaanse douane. Dat is prima verlopen, door in alle tassen 1 exemplaar te verpakken vielen ze niet op.

Peter heeft naderhand één laptop overhandigd aan Kemboi en één aan Evans, onze 2 “oudste” Kanjers. De overige laptops zijn overhandigd aan de directrice van de Kayoi Primary school ter ondersteuning van de oudste groep leerlingen.

Tijdens ons volgend bezoek, waarschijnlijk in juli 2017, zullen wij de laatste laptops meenemen. Hopelijk krijgen we die ook zonder moeilijke vragen door de douane in Kenia.